Nieuw werk Nelly Bruin
In maart heb ik een workshop gedaan bij Marjon den Engelsman.
Aan de hand van een gekozen bloem, maakten we een schilderij waarbij we zowel organische als geometrische vormen gebruikten. Indrukwekkend hoe deze invloed kunnen hebben op het eindresultaat. Een spannende workshop. Ik heb het werk “tulpen¨ genoemd.

Op deze plaats kunnen lokale kunstenaars hun nieuwste werk tonen. MAAR DIT GEBEURT TE WEINIG! TERWIJL WE ZOVEEL MOOIE KUNSTWERKEN MAKEN!
Wil jij hier een foto van jouw nieuwste werk laten zien, eventueel met een korte toelichting? Stuur dan een goede foto met bijhorende tekst naar pr-commissie@kodh.nl .